Przesilenie???

Niestety u mnie powtórka z rozrywki.
Brak weny i chęci do pracy.
Najgorsze, że dużo tego się uzbierało i pewnie to jest powodem mojej niechęci.
Jak nie ma co robić to nie ma , a jak się zwali to na całego.
Czekałam i czekałam i się doczekałam, przyleciały kanwy RR-owe wszystkie trzy.
Czas wymiankowo nagli, no bo się zapisałam jak nie było co robić, teraz już jest i rr i wymianka.
Czekałam z zamawianiem włóczek ( no bo z braku prac wzięłam się za druty) bo nie było tej włóczki, która musiała być zamówiona do skończenia getrów.
Po co zamawiać dwa razy to czekałam.
Pojawiła się zamówiłam wczoraj i przy okazji białą włóczkę na kocyk dla malucha.
Żona kolegi z pracy rodzić miała za miesiąc to jeszcze był czas.
Niestety jak to z rodzeniem bywa chyba pójdzie szybciej.
I znowu nie mam czasu.
A jeszcze żeby było mało to niebawem święta i chciałam również coś przygotować.
Odpadam nie wiem co najpierw.
Nienawidzę czegoś takiego.
Błe..........
:(
Doba tradycyjnie się nie rozszerzy a był jeszcze plan jajka i madame.
Chyba w przyszłym żywocie
:):):)

Komentarze

  1. Dorotko, RR ze zwierzaczkami się nie przejmuj, może spokojnie poczekać po świętach. Tak się ostatnio zastanawiałam, że to RR to super zabawa, ale jak nam się nazbiera tego za dużo to odbiera radość z haftowania, tylko odbieramy to jako przykry obowiązek, może zrezygnujmy z terminu i kiedy będzie czas to wtedy wyślemy, jest nas tak mała grupka, że nic się nie stanie, a przynajmniej święta spędzimy otoczone naszymi ozdobami. Czasem trzeba odpocząć od tych wszystkich robótek i znależć czas dla siebie. Życzę Ci pięciu minut dla siebie, uśmiechu i radości :DD Z wszystkim i tak na pewno zdążysz:D Nawet dzidzia poczeka:D Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpocznij chwilkę, złap oddech, a potem wszystko pójdzie jak trzeba. Trzymam za to kciuki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. doskonale cie rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OJ, u mnie to samo, nie radzę sobie z czasem, nie wyrabiam, chyba z a dużo wszystkiego, świetnie Cię rozumiem!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty