Biżuteryjny domek

Skrzyneczka doczekała właściwego rozmiarem hafciku i mogła zostać wreszcie oprawiona.

 Przy okazji mały przerywnik w postaci kolczyków.
W sam raz do kompletu z koralami.
 Skrzyneczka w pełnej krasie.


Powstała dokumentacja fotograficzna oprawy skrzynki, zatem nic innego mi nie pozostaje jak zrobić kursik.
:)
Serdecznie dziękuję za wszystkie miłe komentarze.
:)
Witam wszystkich nowych obserwujących, cieszę się, że podoba się Wam u mnie, i że ja mogę dzięki temu poznać nowe fascynujące miejsca.
:):):)

Komentarze

  1. Śliczny hafcik.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft i piękna skrzyneczka. Ja również się przymierzam do ozdobienia szkatułki haftem - zatem czekam na kursik :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na szkatułkę. Komplecik też świetnie się prezentuje, pewnie zamieszka w tej szkatule:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pięknie! Też czekam na kursik.

    OdpowiedzUsuń
  5. super hafcik :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny ten domeczek ;o)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty