Zielono mi

Takież zielone, soczyste zapragnęłam.
I zrobione.
Nawet nie wiem do czego ja to założę bo zupełnie to nie mój kolor ale tak jakoś mnie wzięło wczoraj wieczorem na zrobienie kompleciku.
Głównie to chyba ilość koralików bo było ich akurat tyle, że wystarczyło na bransoletkę i kolczyczki.
Aby rozjaśnić dodałam małe przeźroczyście zielone i już gotowe.




No nie jest to może cud i dzieło sztuki ale niech będzie. 
Może się kiedyś do czegoś przyda.
:)
Na razie znikam do frywolitek.
:):):)

Komentarze

  1. To nie jest i mój kolor, ale i tak bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. i tak sobie wieczorkiem jak gdyby nigdy nic Dorotka stworzyła komplet biżuterii :))))))) jesteś wielka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny komplecik,do letnich sukienek akurat...

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna zieleń, nie pogardziłabym nią!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacyjno - letni komplecikB-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie ten kolor - komplecik bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty