"Idzie zima"

Dzięki Magdzie, która była organizatorką, mogłam wziąć udział w bardzo sympatycznej wymiance.
Zimowe chłody nie będą takie straszne dzięki ocieplaczom, które były celem wymianki.
Moją parą była Kasia, od której dostałam takie oto przecudne prezenty:


Przydasiowe koraliki, guziki, koronki i włóczki.
I oczywiście słodycze, które od razu zniknęły.


Śliczny notesik i kolczyki.


A teraz najważniejsze.
Super szydełkowe mini ponczo, czy jak kto woli otulacz na ramiona.
Nazwa nieważna, najważniejsze, że jest pięknie zrobione.
Niestety ubolewam bo zdjęcia robiłam różne i żadne nie oddaje jego uroku.
Musicie mi wierzyć, że jest piękne.




Moje prezenty dla Kasi wyglądają tak:



Bardzo dziękuję dziewczynom za super zabawę.
Magdzie za organizację, Kasi za prezenty i wkład pracy.
Pozdrawiam i już czekam na następną okazję wymianki w tak doborowym towarzystwie.
:):):)

Komentarze

  1. ale się obsypałyście prezentami, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz wielkie dzięki za super prezent, cieszę się, że Ci się niespodzianka przeze mnie przygotowana spodobała

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty.
    Przepraszam że jeszcze nie zrobiłam podsumowania.. ale czekam jeszcze na zdjęcia innych uczestników no i wiem że jedna paczuszka jest jeszcze w drodze.. :) Tak że w sobote obiecuje podsumowanie.
    Pozdrawiam i dziękuje za zabawe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz gdy zima śniegiem przysypała takie cudne otulacze są na wagę złota!
    Udane wymianka :)
    Cieplutko pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty