I po!

Komunia, komunia.
 Miał być warkocz jeden lub dwa, lecz w ostatnim momencie dziecko młodsze zapragnęło koka.
Więc dla urozmaicenia doprawiłam go paroma warkoczami.




A tu już w pełnej krasie mój frywolitkowy twór.


Komunia komunia i po komunii.

Mogę wreszcie z czystym sumieniem oddać się zaległym robótkom.
Na tapecie serweta w zieleni.



Zabieram się za kolejne elementy, brakuje mi jeszcze trzech.
Zapotrzebowanie może ulegnie zmianie i będzie potrzeba sześciu.
Wszystko zależy od rozmiaru nad którym nadal dumam.
Jak myślicie zrobić prostokąt czy kwadrat?
:)
Pozdrawiam Was ciepło.
Dziękuję za miłe komentarze, za to, że jesteście.
:):):)

Komentarze

  1. Prześliczna "komunistka":) w cudnych frywolitkach. Kolor serwety szalenie mi się podoba, stawiam na kwadrat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna komunijna panienka, kiedy to było jak sama szłam do komunii. Łoj dawno...
    A serweta śliczna, kształt w zależności od stołu na jaki ma być, ale każda będzie ładna.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna fryzurka, a modelka bardzo fotogeniczna! Co do serwetki, to właśnie taką zieleń lubię! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna fryzurka- "komunistka"oczywiście również.Serweta pięknie się zapowiada.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna fryzurka i dziewczynka, frywolitki nabrały blasku. A serweta ja lubię kwadratowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądała Twoja córcia w tak ważnym dniu :-) Fryzura cudowna, a wianek doskonały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fryzura cudowna :) Córcia wyglądała przepięknie a wianek tylko dopełnił całości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudnie wygląda! piękna fryzura, piękna skromna suknia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Córcia wyglądała wspaniale! Wianek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Córa ślicznie wygląda w tej fryzurce i frywolitkowym wianuszku.
    A to zielone (serweta) ma cudny kolor.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale Córcia wyglądała tego dnia, wianek idealnie pasował ;-)) Serwetka zapowiada się ciekawie i pięknie ;-))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty