Serwetka

W ramach niedzielnego relaksu powstała mała, kwadratowa ( 35 x 35 cm ) serwetka.
A zaczęło się od przeglądania gazetek w ramach popołudniowego zajęcia rąk.
:)
Zobaczyłam w gazetce takie cudeńko i musiałam je mieć.
Na zagospodarowanie czekał kordonek YARN ART, swoją drogą bardzo lubię robić z tych nici serwetki bo bez krochmalenia robótka wygląda jakby była napinana.
Zresztą sami oceńcie.
Zdjęcia na gorąco, zaraz po zejściu z szydełka.




Kolor pierwszy raz przeze mnie używany ale bardzo mi przypadł do gustu.
Stalowoszary to jest to. Pasuje idealnie do każdej aranżacji wnętrza.
:)
Jeśli ktoś ma ochotę sprawić sobie takie małe co nieco, to proszę poniżej wzorek.


:)
Pozdrawiam i dziękuję że nie zapominacie o mnie.
:):):)

Komentarze

  1. Piękna serwetka Dorotko, wzorek świetny nie dziwię się że musiałaś ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka o bardzo fajnym wzorze i faktycznie kolor szry do niej pasuje:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :-) Piękny wzór i rewelacyjny kolor. Bardzo lubię, jak serwetki od razu dobrze leżą - bez napinania lub prasowania :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna serwetka ! Fajnie,że dałaś nam wzór:) Pewnie się skuszę:) Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna serwetka, wzorkiem chetnie się poczęstuję, kiedyś się przyda - kiedyś bo dziś ja nie ogarnięta hihii ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna. Faktycznie wygląda jak wykrochmalona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawałek wolnej niedzieli i taki efekt?? Jestem pod wrażeniem, piękna!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty