Zimowy sweter


Pierwszy sweter z melanżowego beżu, według tego modelu zrobiłam 12 lat temu.
Przeprowadzka skłoniła mnie do pozbycia się paru rzeczy.
Między innymi tegoż sweterka, który już się wysłużył.
 Mimo jego wieku, było ciężko się rozstać.
:)
Gazetka już nieco się podniszczona ale jeszcze dała radę przetrzymać kolejne dzierganie.





I w taki to sposób dorobiłam się sweterka zimowego z mieszanki Wool Yarn Art w dwóch odcieniach granatu 3424 i 3425.
Stworzyłam taki swój melanż.
Jeszcze "ciepły"wyrób  bez prania.
Poniższe zdjęcie najbardziej oddaje kolor sweterka.


Troszkę szorstki na razie ale mam nadzieję, że podczas noszenia włóczka zrobi się milsza.



:)
Plan zrealizowany, dlatego spokojnie można zabrać się za pracę nad pierwszym sweterkiem z koła.
:)
Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję za wszystkie życzenia.
:):):)

Komentarze

  1. Śliczny sweterek. Wspaniały kolor. Podziwiam wszystkich dziergających. Ja mimo prób, nie mam do tego cierpliwości. Ile trwa wydzierganie takiego cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. U mnie trwało długo bo prułam trzy razy i włóczka dość cienka. Poza tym wszystko zależy od tego czy dziergasz tylko w weekendy jak ja czy cały czas. Lecz gdyby skomasować czas to jakieś trzy lub cztery dni i byłby skończony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam takie ulubione sweterki, czy bluzki, z którymi ciężko mi się rozstać. Sweterek wyszedł Ci cudny i na pewno bardzo ciepły.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweterek!! Bardzo ładny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny sweterek i fajny , nietypowy maly golfik! A kamyki obrobbione - rewelacja!!!! Dawno do Ciebie nie zagladalam - wina kompa, ale juz mam nowy! Pozdrawiam serdecznie! Milych dni po Swietach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sweterek ;-)) Bardzo fajny fason ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. O rajuśku w życiu bym czegoś takiego nawet za sto lat nie wydziergała. A kolor rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny sweterek :-) Świetny fason.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosty i bardzo fajny podoba mi się bardzo:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda na bardzo ciepły i taki milusi:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty