Okazanie serwety

Skończona, zblokowana, okazuję..
Serwetka już cieszy me oko, może blokowanie nie wyszło idealnie
lecz trudno tak z pozycji leżącej poupinać wszystko jak trzeba.
Niemniej zadowolona jestem z efektu dziergania i prucia.





Wzór się sprawdził, oprócz mojej wpadki robiło się przyjemnie.
Wreszcie jakaś odskocznia od serwetek "w kółko".
Nie jest powiedziane, że nie wymyślę jeszcze czegoś z tymi oczkami.
:)
A wracając do wczorajszych czytelniczych "polecanek",
 to już z czystym sumieniem mogę powiedzieć, 
że drugi tom trylogii Miłoszewskiego też jest świetny.
:)
Teraz zaczynamy trzeci  :)
:)
Pozdrawiam słonecznie z nadzieją na poprawę moich bolączek.
:):):)

Komentarze

  1. slicznie wyszla taserwetka, fajne te oczka w srodku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna. Tak sobie patrzę i myślę,że byłaby piękna firaneczka tym wzorem zrobiona i dół taki ozdobny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam i robiłam dużo wzorów szydełkowych, ale takiego nie spotkałam.Rzeczywiście jest oryginalny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sie prezentuje Twoja serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Przepiękna serweta - śliczny wzór i perfekcyjne wykonanie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie robiłam serwet w takim kształcie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna serwetka! Oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam na swoim koncie serwetę w takim kształcie , ale Twoja ma piękniejszą koronkę dokoła! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty