Sweterki i zimowe ozdoby.

Nadal trwam przy robocie czekoladowego kardiganu.
Dobrnęłam do momentu gdzie potrzebuję  kolejne żyłki.
No i pojawił się problem, bo wolnych żyłek brak.
Wniosek? Za dużo zaczętego dziadostwa.
Dlatego trzeba skończyć plisę w kołowcu,
która jest strasznie nużąca,
wtedy będzie można zacząć rękawy kardiganu.
:)
Wreszcie kółko styropianowe doczekało swej kolejki.
I taka dekoracja wiankowa powstała.


Prócz wianka wygrzebałam również sznurek bieliźniany, syntetyczny.
Kupiłam kiedyś na próbę, nie byłam pewna,
 czy z takiego sztywnego grubasa
można będzie coś zrobić.
Udało się. Tak powstały gwiazdki.





Są dość duże i sztywne, spokojnie mogłyby spełniać rolę podkładek.
Mnie się przydadzą do czegoś innego, ale o tym bliżej bożonarodzeniowych dekoracji.
:)
Pozdrawiam
:):):)

Komentarze

  1. Fajny i pomysłowy zrobiłaś wianek :)
    A gwiazdki wyszły dosyć grube,może przez to nie trzeba będzie je krochmalić ??:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wianuszek cudny :) Gwiazdki też piękne i na choinkę idealne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiłeś po sobie ślad. Miło mi będzie gdy wrócisz tu jeszcze.

Popularne posty